cancel
شماره های تماس : 22855161 88410162 44296191 09190690048
چیتگر

باربری چیتگر غرب تهران - باربری چیتگر شمالی

باربری دریاچه چیتگر یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری پاسارگاد بوده که به دلیل نزدیک بودن دفتر شرکت برای باربری منطقه چیتگر، خدمات اتوبار این ناحیه به صورت شبانه روزی ارائه میشود. از آنجایی خدمات باربری چیتگر جز سرویس های روزمره مجموعه میباشد به جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان اتوبار چیتگر را به همراه خدمات بسته بندی مخصوص لوازم ارائه میدهیم.

 

فهرست مطالب اتوبار چیتگر

 

باربری منطقه چیتگر

باربری چیتگر

خدمات باربری چیتگر شامل تمامی نواحی اطراف دریاچه چیتگر میباشد، از جمله باربری چیتگر شمالی، شهرک مسکونی چیتگر و سایر شهرک ها و مناطق. توجه فرمایید از آنجایی دسترسی هرکدام از شهرک ها متفاوت میباشد بدین منظور جهت همانگی باربری غرب تهران چیتگر با مجموعه ما تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

در حال حاضر سابقه مجموعه ما برای اتوبار چیتگر و باربری در محدوده چیتگر به مدت 7 سال میرسد که در عرصه حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی اتوبار باربری چیتگر فعالیت میکند و از همین رو به دلیل سابقه بالای کارگران مجموعه برای این منطقه، باربری دریاچه چیتگر به صورت اصولی و ایمن برای شما انجام خواهد شد.

 

خدمات بسته بندی باربری دریاچه چیتگر

ما برای اینکه بتوانیم بیشتر رضایت مشتریان را برای باربری چیتگر شمالی و باربری در محدوده چیتگر کسب کنیم خدمات بسته بندی مخصوص وسایل را ایجاد کردیم تا اگر وقت و حوصله بسته بندی لوازمتان را ندارید، با خیالت راحت خدمات بسته بندی را به همراه باربری چیتگر درخواست کنید تا کارکنان ما با انواع کارتنها ، فوم های ضربه گیر و سلفون وارد صحنه شوند و بسته بندی اصولی را برای شما جهت باربری منطقه چیتگر انجام دهند.

 

اتوبار باربری چیتگر

 

کارگران باربری چیتگر

کارگران شرکت باربری پاسارگاد همگی قبل از استخدام گزینش میشوند، ما قبل از استخدام پروتکل های سخت گیرانه را برای ورود فرد به تیم انجام میدهیم از جمله:

  • نظافت شخصی
  • نوع رفتار و کردار
  • مهارت و توانایی فردی
  • تعهد به قانون امانت داری

به همین نسبت ما همواره سعی کرده ایم تا  رضایت و اعتماد مشتریان در باربری چیتگر تهران حفظ بنماییم. اگر هر شرکت باربری چیتگر بخواهد بدون قوانین و ضوابط کارگر استخدام بکند منجرب به نارضایتی مشتری از خدمات باربری میشود که متاسفانه بسیاری از مردم آن را تجربه کرده اند.

 

باربری چیتگر شمالی

 

وسایل نقلیه اتوبار باربری چیتگر

- کامیون (سقف دار و موکت کاری شده)

- کامیونت (سقف دار و موکت کاری شده)

- وانت (به همراه چادر برزنت و پتو مخصوص وسایل)

بسته به نوع جابجایی شما در باربری چیتگر تهران یکی از موارد انتخاب میشود، همچنین خدمات ویژه تیزرو و VIP نیز وجود دارد که برای اطلاعات بیشتر در این مورد باید تماس بگیرید.

 

شماره باربری چیتگر

 

هزینه باربری چیتگر

توجه فرمایید که قیمت باربری غرب تهران چیتگر بر اساس نرخ اتحادیه میباشد. بنابراین هر شرکت باربری چیتگر موظف است فقط بر طبق نرخ اتحادیه خدمات اتوبار چیتگر را ارائه دهد. قیمت های ذکر شده به ازای هر 3 ساعت میباشد :

  • کامیون 1.500 تومان
  • کامیونت 1.100 تومان
  • وانت 450 تا 550 متغیر
  • کارگر 250 تا 350 بسته به نوع طبقات مبدا و مقصد
  • بسته بندی لوازم متغیر

 

شرکت باربری چیتگر

توجه داشته باشید که باربری دریاچه چیتگر جهت اطمینان و ایجاد خیال آسوده نیازمند ضمانت از سمت شرکت باربری چیتگر مورد نظر میباشد که در اتحادیه ثبت و دارای مجوز باشد. از همین رو باید توجه داشته باشید که قبل از گرفتن هرگونه خدمات باربری چیتگر از شرکت مربوطه اطلاعات لازم را کسب و سوالات ضروری خود را مطرح کنید.

 

مشاوره و کارشناس برای باربری چیتگر

شماره میتوانید با شماری گیری 09190690048 به کارشناس باربری چیتگر متصل شوید و سوالات و مشکلات خود را جهت باربری منطقه چیتگر عنوان کنید تا نوع وسیله نقلیه، نوع بسته بندی و زمان مورد نظر هماهنگ شود.

همچنین شرکت پاسارگاد خدمات کارشناسی حضوری را به صورت رایگان ارائه میدهد به این صورت که فقط یک اسنپ برای کارشناس ما گرفته تا به محل شما برسد و تمامی نکات و توضیحات مربوطه به باربری چیتگر را برای شما ارائه دهد.

 

شماره باربری چیتگر

شماره های داخلی :

44296191 - 88410162 - 22855161

شماره همراه :

09190690048

تلفن باربری چیتگر به منظور خدمات بسته بندی :

77729793

باربری پاسارگاد این افتخار را دارد تا اگر ساکن منطقه چیتگر هستید، باربری اصولی و اتوبار چیتگر را با ایمنی و رعایت اصول باربری انجام دهد.

امتیاز کاربران : 4.7 و تعداد رای : 190
به سرویس ما برای باربری چیتگر امتیاز دهید
برچسب‌ها :
منطقه 19
تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم باربری پاسارگاد میباشد